środa, 22 lutego 2012

Podkład z Soray .


Podkład z Soray Kryjące Make-Up .

Co oferuje ;
  1. - Długotrwały efekt
  2. - Idealnie kryje niedoskonałości
  3. - Wygładza i nawilża
  4. - Kolor naturalny .

Opinia ;
  1. No to można przyznać że trzyma się naprawdę długo , tak jak jestem w szkole 7 godzin czy 8 , to spokojnie to 7 wytrzymuje i trzyma się na twarzy .
  2. No kryje , kryje . Osobiście nie mam pryszczy czy coś takiego . Jedynie na nosie zaskórniki (bleeeeeeeee) i je zakrywa .
  3. Jeżeli chodzi o wygładzanie no jak mówię nie mam nic na twarzy więc nic nie wygładza , ale wyrównuje kolor na twarzy .
  4. Kolor naturalny – nie wiem dla kogo chyba dla jakiejś nawet nie murzynki . Tylko totalnej solarki . Doradziła mi go w sklepie ekspedientka powiedziała że będzie mi pasował idealnie , ale niestety gdy w domu go zaaplikowałam byłam niczym jakaś brązowa tapeciara teraz używam go jako bronzera na policzki bo inaczej się nie da . Ewentualnie jak długo mam być w szkole , nakładam go jako utrwalacz .

 Zdjęcie ;  




Dziękuję gorąco za komentarze i zapraszam do czytania :)

2 komentarze:

  1. Nie używałam go ani nie używam
    wgl nie używam żadnych podkładów ;/ po prostu nie potrzebuje heh
    ale notka przydatna :D
    zaproo
    www.when-the-sun-goes-down-smiley-loove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też tego nie używam...

    OdpowiedzUsuń