niedziela, 19 lutego 2012

Recencja

A więc teraz recenzja prostownicy z firmy ADLER. Prostownica to AD 231 zapłaciłam za nią 31zł z gwarancją na 2 lata więc się opłacało. Dobrze prostuje włosy, lecz je niszczy zawsze przed wyprostowaniem muszę popsikać włosy odżywką. Plus prostownicy jest taki, że ma dwie nakładki z grzebieniem, który niestety wyrywa włosy. Prostownica zawiera : Lampkę kontrolną, 2 nakładki, płytki ceramiczne i włącznik. Ma dosyć długi przewód, więc jeśli mamy gniazdko daleko od lustra to nie będzie problemu. Jak już wspominałam bardzo niszczy włosy.



Moja ocena to 6,5/10 :) 

2 komentarze:

  1. No dość ciekawe. Czekam na więcej. ;-)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog... bedę zaglądać + dodaje do obserwowanych
    zaproo do mnie:
    www-when-the-sun-goes-down-smiley-loove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń