czwartek, 1 marca 2012

Dezodoranty ;-)

1. Dezodorant z Nivea ''Pure & natural action ''

Podobno ma chronić 24 h , niestety nie chroni może z godzinkę i już . Ma taką wodną konsystencję , czego w dezodorantach bardzo nie lubię . Na szczęście już mi się skończył trzymałam go tylko dlatego żeby jak będę miała internet opisać go  . Zapach ma ładny taki kwiatowy . Jest wydajny ponieważ starczył mi na około miesiąc a dla mnie to dużo ;-)

Zdjęcie ;





2 . Dezodorant z Adidasa różowo - fioletowy  Action Control
Zapach ekstra taki troszkę jak perfumy , napisane 24 h ochrony może nie aż tak dużo ale dobrze trzyma . Nie zostawia białych śladów na skórze i ubraniach , konsystencja odpowiednia taka jakby troszkę rozwodniona pisanka ;-))

Zdjęcie ;


3. Dzisiaj kupiony a więc jeszcze nie wiem jak się sprawdza .
Jakiś z 2be active care .
Podobno 24 godziny chroni zobaczymy , konsystencja w porządku . Zapach ładny takiej wody z mydełkiem. Więcej na pisze jak sprawdzę .

Zdjęcie ;  Niestety nie mogę znaleźć , a sama nie będę robić bo będzie lipne . A w sumie może jutro dodam.

Przepraszam że nie było mnie , ale net nie domagał i nie mogłam dawać notek ;-((((


1 komentarz:

  1. miałam ten pierwszy ale inny zapach
    kupiłam bo była przecena, ale jak psikłam okazało się ze jest zepsuty :/

    OdpowiedzUsuń